Často kladené otázky

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější dotazy týkající se nové verze aplikace iKiosk. Pokud mezi nimi nenajdete odpověď na svou otázku, můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese podpora@cncenter.cz.

Co nabízí aplikace iKiosk?

Pomocí aplikace iKiosk můžete na vašem iPadu pohodlně číst vždy aktuální noviny a časopisy. Po instalaci aplikace si můžete mnoho titulů vyzkoušet zdarma prostřednictvím jednorázového zkušebního předplatného.

Co umožňuje aplikace iKiosk?

V iKiosku obdržíte všechny noviny a časopisy ve stejné podobě, jakou mají jejich tištěná vydání. iKiosk vám poskytne příjemný čtenářský zážitek: intuitivní listování a zvětšování textu pomocí prstových gest, nástěnku se záložkami pomáhající při orientaci a opětovném nalezení zajímavého obsahu. Čtenářský komfort zvyšuje vyhledávání podle titulů i uvnitř jednotlivých vydání spolu s možností archivace všech stažených titulů. Vedle aktuálních vydání máte možnost získat i starší čísla jednotlivých titulů.

Proč moje aplikace iKiosek padá?

Prosíme přesvědčte se, že máte na vašem iPadu instalován operační systém iOS verze 5.

Zejména na iPadu 1 může příliš mnoho otevřených aplikací způsobit nedostatek paměti nutný pro zobrazení rozsáhlých souborů s elektronickými novinami a časopisy.

Paměť vašeho iPadu uvolníte takto:

Stiskněte rychle dvakrát za sebou tlačítko Home (čtvereček) umístěné na okraji displeje vašeho iPadu. V dolní části obrazovky se objeví lišta s aplikacemi, které jsou v současné době na vašem iPadu otevřeny. Podržte prst na aplikaci, kterou chcete ukončit, až se v levém horním roku její ikony objeví kroužek s bílým znaménkem minus na červeném pozadí. Klepněte na znaménko minus u každé aplikace, kterou chcete ukončit.

Doporučení: Zavřete software pro prohlížení internetu jako Safari, které zabírají obzvlášť mnoho paměti, zejména máte-li otevřeno více oken. Po uzavření všech zvolených aplikací stiskněte jednou krátce tlačítko Home (čtvereček), abyste se vrátili zpět do normální nabídky.

Když aplikaci nainstaluji, zavazuji se tím k placení předplatného?

Nikoliv. Po bezplatné instalaci aplikace máte možnost vyzkoušet mnoho titulů nezávazně zdarma. Toto tzv. předplatné na zkoušku nemusíte nijak ukončovat, skončí automaticky po uplynutí zkušebního období. Poté se můžete rozhodnout, zda si prostřednictvím iTunes objednáte předplatné zvoleného titulu nebo si budete chtít zakoupit jednotlivá vydání.

Jak funguje nákup předplatného přes iTunes?

Chcete-li si zakoupit předplatné zvoleného titulu, bude příslušná částka stržena z vašeho iTunes účtu. Předplatné se automaticky prodlužuje o vámi zvolenou dobu: iKiosk nabízí vedle nákupu jednotlivého výtisku u skoro všech titulů předplatné na 1 měsíc, 3 měsíce a 1 rok.

Jak mohu předplatné zrušit?

Automatické prodloužení zaplaceného předplatného můžete vypnout nejpozději 24 hodin před jeho vypršením tak, že otevřete na svém iPadu sekci Nastavení, zvolíte volbu Store, v ní klikněte na zobrazené Apple ID a poté klikněte na Zobrazit Apple ID. Po vložení Vašeho hesla můžete pod položkou Subscription – Manage (Předplatné – Správa) zvolit to předplatné, které chcete ukončit, a deaktivovat jeho automatické prodloužení. Pokud neukončíte předplatné včas, bude 24 hodin před začátkem nového předplatitelského období z vašeho iTunes účtu stržena částka za prodloužení předplatného.

Jak mohu uplatnit kupón?

Pokud jste od nás obdrželi kupón, máte dvě možnosti, jak jej vložit do aplikace iKiosk:

1. Klepněte v sekci "Všechny tituly" na ten titul, pro nějž platí váš kupón. V okně, které se vám otevře, zvolte "Uplatnit kupón", zadejte kód kupónu a stiskněte tlačítko "Odeslat".

2. V sekci Nastavení zvolte položku "Uplatnit kupón", zadejte kód kupónu a stiskněte tlačítko "Odeslat".

Zpřístupněná vydání vašeho titulu naleznete v sekci "Moje výtisky"

Kdy se objevují aktuální vydání titulu v iKiosku?

Noviny a časopisy se obvykle objevují v iKiosku vpředvečer nebo v průběhu noci před vydáním tištěné verze. Výjimky jsou možné.

Chcete-li být informováni o tom, že je k dispozici aktuální vydání vámi předplaceného titulu, aktivujte si v menu „Nastavení“ aplikace iKiosk volbu „Upozornění“.

Tato služba funguje pouze v případě, že máte na svém iPadu v „Nastavení“ v sekci „Oznámení“ pro aplikace iKiosk aktivovánu volbu „Oznamovací centrum“.

Mohu číst své noviny a časopisy, i když nejsem připojen k Internetu?

Ano, tituly, které jste si stáhli, jsou přístupné i bez internetového připojení (offline).

iKiosek není v češtině, jak mohu změnit jazyk ?

Otevřete prosím ve vašem iPadu „Nastavení“(angl. „Settings“), klepněte na „Obecné“ (angl. „General“) a „Národní volby“(angl. „International“). Pod volbou „Jazyk“ (angl. „Language“) můžete zvolit příslušný jazyk (čeština). Stiskněte tlačítko Hotovo (Done) a chvíli vyčkejte. Poté ukončete aplikaci iKiosk (dvojitým stisknutím tlačítka Home a vymazáním iKiosku z operační paměti) a znovu ji spusťte.

V nastavení aplikace iKiosk můžete změnit nastavení země, aby se vám zobrazila nabídku titulů příslušná dané zemi. Klepněte na symbol ozubeného kola (Nastavení) vpravo.