Anotace
Výborný nápad Dády Patrasové, jak písničkami děti učit základy české gramatiky. Zábavně se děti naučí abecedu, vyjmenovaná slova, měkké a tvrdé slabiky a navíc se dozvědí ještě řadu důležitých poznatků, které se jim budou hodit nejen ve škole. Písničky jsou jako obvykle skvěle zpívané i aranžované, vyšly z dílen vtipných textařů a kvalitních hudebníků. Mají spád a jsou, nehledě na žertovnou formu, skutečně účinnou a trefnou pomůckou při výuce pověstných gramatických chytáků. S pomocí tohoto CD už děti nebudou tolik chybovat v díktátech. Komenského Školu hrou uvedla svou Školičkou Dáda do praxe. Původní vydání je rozšířeno o bonusové písně z pozdější doby, které tématicky na Školičku navazují. Dáda přišla na to, jak zabránit hrubkám. Učí děti gramatiku písničkami.
Přehled kapitol
1 | Školička s Dádou | 00:02:44 | ||
2 | Abeceda | 00:03:52 | ||
3 | Brekeke a bububu | 00:02:21 | ||
4 | Co to je? (Veo veo) | 00:03:46 | ||
5 | Jojo | 00:01:57 | ||
6 | Pozor, jdou k vám kuřátka! (Dance Little Bird) | 00:03:10 | ||
7 | Jsem vášnivá (učitelka) | 00:01:18 | ||
8 | Měkké "i" a tvrdé "y" (BFLMPSVZ) | 00:02:11 | ||
9 | Ó, ó Pavlíno | 00:03:05 | ||
10 | My máme suplování denně (Get Me To The Church On Time) | 00:02:51 | ||
11 | Pá, pá... | 00:03:42 | ||
12 | Dva kamarádi | 00:01:55 | ||
13 | By (vyjmenovaná slova po B) | 00:01:35 | ||
14 | Ly (vyjmenovaná slova po L) | 00:02:12 | ||
15 | My (vyjmenovaná slova po M) | 00:02:12 | ||
16 | Py (vyjmenovaná slova po P) | 00:01:58 | ||
17 | Sy (vyjmenovaná slova po S) | 00:01:37 | ||
18 | Vy (vyjmenovaná slova po V) | 00:02:22 | ||
19 | Zy (vyjmenovaná slova po Z) | 00:01:09 | ||
20 | Kruťas Čeština | 00:03:48 | ||
21 | Když jsem se učila pády | 00:02:36 | ||
22 | Óda na češtinu | 00:01:35 | ||
23 | Takhle to, děti, vypadá | 00:02:22 | ||
24 | A. B. C. | 00:02:30 |
Zobrazit více
Podrobnosti
Autor: | Ondřej Suchý |
---|---|
Čte: | Dagmar Patrasová |
Vydavatel: | Supraphon |
Celková délka: | 00:58:48 hod. |
Vydáno: | 2011 |
Formát: | MP3 |
Velikost: | 56 MiB |
Jazyk: | Čeština |