Buďte vidět
- Autoři:
- Vydal:
- H1.cz
Americká společnost Forrester provedla v roce 2012 na svých klientech zajímavý průzkum. Zkoumala, kolik lidí chodí na stránky jejich klientů z jakých zdrojů. Výsledky byly následující: 30 %... Více
Americká společnost Forrester provedla v roce 2012 na svých klientech zajímavý průzkum. Zkoumala, kolik lidí chodí na stránky jejich klientů z jakých zdrojů. Výsledky byly následující: 30 %... Více
Americká společnost Forrester provedla v roce 2012 na svých klientech zajímavý průzkum. Zkoumala, kolik lidí chodí na stránky jejich klientů z jakých zdrojů. Výsledky byly následující: 30 % lidí v průměru chodí na weby klientů z vyhledávačů 25 % lidí přichází ze sociálních sítí 12 % lidí se dostane na stránky přes různé odkazy 25 % lidí vstoupí na stránky přímo zadáním adresy webu 8 % lidí přivede na stránky reklama Ano, pouze 8 % lidi přichází na stránky přes nějakou formu reklamy – PPC ve vyhledávačích, bannery, placené emailingy, affiliate programy. Podle Forresteru v roce 2012 investovaly americké firmy právě do těchto kanálů více než 40 miliard dolarů. Naproti tomu, když sečteme všechny ostatní zdroje, tedy vyhledávače, sociální sítě či odkazy, dostaneme se na úctyhodných 65%. Za tuto návštěvnost z těchto zdrojů přitom firmy nikomu neplatí. Jde jen o to, jak svůj čas investují do optimalizace pro vyhledávače, na vytváření zajímavého obsahu odkazovaného uživateli sami, jak jsou s uživateli v kontaktu na sociálních sítích. Náklady na takový čas přitom Forrester odhadl v celku na 4 miliardy dolarů. Vidíte ten nepoměr? 40 miliard = 8 % návštěvnosti. 4 miliardy = 65 % návštěvnost.
Autoři: | Tomáš Vyskočil, Lucie Palkosková |
---|---|
Vydavatel: | H1.cz |
Vydáno: | 2013 |
Počet stran: | 48 |
Formát: | |
Velikost: | PDF (924 kiB) |
ISBN: | 999-00-000-4981-3 |
Jazyk: | Čeština |