Před-svědčování
- Autor:
- Vydal:
- Jan Melvil publishing
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem... Více
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem... Více
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.# V KNIZE SE DOZVÍTE:- Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé- Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít- Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč- Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí- O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek- Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet- Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků# O autoroviDr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.
Autor: | Robert B. Cialdini |
---|---|
Vydavatel: | Jan Melvil publishing |
Vydáno: | 2016 |
Počet stran: | 404 |
Formáty: | ePUB, Mobi |
Velikost: | ePUB (12 MiB), Mobi (18 MiB) |
ISBN: | 978-80-755-5014-9 |
Jazyk: | Čeština |