Anotace
Všechno vím, všechno znám! Kniha ze zlatého fondu dětské literatury od autora Ferdy mravence, ve které se brouk Pytlík stává hlavním hrdinou a rozesměje i ty nejmenší posluchače. Kultovní kniha české dětské literatury s hlavním hrdinou v podobě dobrosrdečné, aktivní, popletené a tvůrčí broučí osobnosti, která s oblibou říká: „všechno vím, všechno znám“. Věrný přítel Ferdy mravence se vyznačuje pozoruhodnou nešikovností a jeho veselé příhody ro-zesmívají čtenáře již několik generací. Pytlík je přeborník v poučování a díky němu děti na-hlédnou i do života v přírodě a světa brouků. Mezi jinými směšnými kousky se dozvíte, jak Pytlík vyháněl strašidla, proč třikrát snídal, jak dělal provazolezce, zakládal malířskou školu, nebo jak se učil dělat pavučinu.
Přehled kapitol
1 | Jak si brouček Toníček pletl buben s klarinetem | 00:03:05 | ||
2 | A proč Potemník neutrhl broučku Toníčkovi hlavu | 00:03:11 | ||
3 | Jak Pytlík vyháněl strašidla, která volala „Mamííí!“ | 00:03:34 | ||
4 | Co se všechno dělá, aby dětičky neplakaly | 00:05:27 | ||
5 | Co chtěl Potemník všechno Pytlíkoví udělat a co uvidíte | 00:03:01 | ||
6 | Jak se učily malé kobylky skákat do dálky | 00:04:22 | ||
7 | Jak byl Chroust rád, že ho nakonec chytila příšera za límec | 00:05:37 | ||
8 | Proč včely braly Pytlíka pod paždí a proč Pytlík třikrát snídal | 00:04:47 | ||
9 | Jak Pytlík pomáhal včelám dělat cukrovíčko a jak ho pleskly přes ruku | 00:06:19 | ||
10 | Proč se potom broučci mohli z Pytlíkova kropení zbláznit | 00:03:37 | ||
11 | Jak Pytlík věděl, že něco praskne, a jak to opravdu prasklo | 00:04:40 | ||
12 | Jak tesařík jednou padl do plánů a Pytlík je musel potom dělat | 00:03:44 | ||
13 | A jak se stavěla babylónská věž podle prostných cvičení broučků | 00:05:48 | ||
14 | O leteckém dni pod Růžovým keřem | 00:03:22 | ||
15 | Jak Pytlík dělal provazolezce a broučci myslili, že je to panička s kloboukem | 00:06:18 | ||
16 | A jak se Pytlík učil dělat pavučinu | 00:04:55 | ||
17 | Jak Pytlík myslil, že umřel, a čí to byl vlastně pohřeb | 00:07:49 | ||
18 | A proč je to takový popletený konec | 00:02:10 | ||
19 | O tom, jak brouk Pytlík dostal od motýlů bití | 00:05:09 | ||
20 | Proč potom nevadilo, že žádný motýl není zelený | 00:03:40 | ||
21 | O tom, jak motýl plakal a myšička se smála | 00:03:02 | ||
22 | O tom, jak hloupé kozy stavěly sněhuláka | 00:04:16 | ||
23 | Jak se Pytlík znovu poškrabal na hlavě a založil školu kreslení | 00:05:38 | ||
24 | Proč se nemá kroužek dělat jako brambor, proč se má dělat alespoň jako koláč | 00:04:05 | ||
25 | Jak Pytlík nejprve nevěděl kudy kam a pak dělal z koňských žíní vousy | 00:03:14 | ||
26 | O slimákovi, který neměl ruce, a přece maloval | 00:04:23 | ||
27 | Jak kropenatá slepice dělala zob, zob, a pak se chytila za nos | 00:05:03 | ||
28 | O kopečcích, které nerostou jako zelí, ale přece rostou | 00:05:28 | ||
29 | Co přineslo navoněné psaníčko pana Chlupáčka | 00:02:49 | ||
30 | Jak se Chlupáček ptal, Chrobák lhal a Pytlík nemaloval | 00:03:22 | ||
31 | O obraze, který byl tak živý, že se hýbal | 00:04:31 | ||
32 | Ono se řekne malovat, ale co, když to nevidíme? | 00:06:33 | ||
33 | O popletené a přece zdařilé školní slavnosti | 00:07:22 | ||
34 | Jak Pytlík dovedl dělat zvířata neviditelnými | 00:03:54 | ||
35 | O zajíci, který se nestal ani papouškem, ani vodníkem, nýbrž... | 00:02:45 | ||
36 | Jak Pytlík nevěděl kdy přestat a začal dělat schválnosti | 00:02:23 | ||
37 | Co si broučci nepomyslili a proč páni profesoři už nic nechytili | 00:04:38 |
Zobrazit více
Podrobnosti
Autor: | Ondřej Sekora |
---|---|
Čte: | Jaromír Meduna |
Vydavatel: | Tympanum |
Celková délka: | 02:44:01 hod. |
Vydáno: | 2022 |
Formát: | MP3 |
Velikost: | 151 MiB |
Jazyk: | Čeština |