
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. Více
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. Více
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Autoři: | Radim Bačuvčík, a kol. |
---|---|
Vydavatel: | VeRBuM |
Vydáno: | 2015 |
Počet stran: | 190 |
Formát: | |
Velikost: | PDF (3 MiB) |
ISBN: | 978-80-875-0068-2 |
Jazyk: | Čeština |