Mezinárodní marketing
- Autoři:
- Vydal:
- Grada
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové... Více
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové... Více
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Autoři: | Hana Machková, Martin Machek |
---|---|
Vydavatel: | Grada |
Vydáno: | 2021 |
Počet stran: | 208 |
Formáty: | ePUB, Mobi, PDF |
Velikost: | ePUB (26 MiB), Mobi (40 MiB), PDF (4 MiB) |
ISBN: | 978-80-271-3006-1 |
Jazyk: | Čeština |